مهندسی برق قدرت و الکترونیک( کاربردی)
مهندسی برق قدرت و الکترونیک( کاربردی)

مهندسی برق قدرت و الکترونیک( کاربردی)

همه چی از برق

softstarter ( سافت استارتر) و انواع روش های راه اندازی موتورهای القایی


مطالبی درباره softstarter ( سافت استار) در این pdf  مقایسه بین انواع روش های راه اندازی هم صورت گرفته که امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره. 

  ادامه مطلب ...

پست های گازی gis پاور پوینت


فلسفه وجودی پست های گازی
تغییراتی که در زمینه ساختمان پست های فشار قوی و بزرگ شدن قدرت آنها در سالهای اخیر ایجاد شده است ،در اثر عوامل زیر می باشد که تقریباً به موازات هم بروز می نمایند این عوامل که سبب توسعه بیش از حد شبکه های فشار قوی در داخل شهرها ،یا حداقل به فواصل خیلی نزدیک به مناطق شهری و صنعتی می شوند ،عبارتند از:
1. توسعه شهرها و مناطق اطراف آن
2. ازدیاد منظم مصرف انرژی بوسیله مشترکین
3. کاهش هزینه تلفات و انتقال انرژی ) به دلیل نزدیکی به مصرف کننده ها )

دلیل احداث پست گازی
با توجه به افزایش مصرف, تولید انرژی الکتریکی بایستی در ارتباط کامل با نحوه توزیع و پخش انرژی آن باشد. در مراکز شهری چگالی انرژی موجب گشته تا با توجه به کمبود فضا و ایمنی لازم در سیستم کاری , بکار گیری پستهای GIS در مقایسه با انواع دیگر پستها در کشور ما مورد بررسی و توجه قرار گیرد که این اهمیت از نظر اقتصادی و با توجه به روند تکنولوژی در آینده مورد توجه ما می باشد.


  ادامه مطلب ...

ایجاد مرجع اتوماتیک در نرم افزار word


یکی از معضلات دانشجویان مقاطع مختلف در تدوین پایان نامه های درسی خود، مرجع گذاری صحیح و اتوماتیک است به طوری که اگر مطلبی اضافه و یا از پایان نامه کسر گردید، مرتب سازی مراجع جدید و یا مراجع حذف شده، به صورت اتوماتیک صورت گیرد. نرم افزار های گوناگونی هستند که این کار را به خوبی انجام می دهند. یکی از معایب این نرم افزار ها در کنار تمام محاسنی که دارند، لینک شدن با نرم افزار word است. بنابراین ضروری به نظر می رسد که نحوه رفرنس دهی اتوماتیک در نرم افزار word مورد استفاده قرار گیرد. امروز قصد دارم آموزش این کار رو در اختیار شما دوستان قرار بدم........

 

ادامه مطلب ...